با حضور وزیر کار
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان یزد و شهرستان بافق فاز یک مجموعه آبی آهنشهر را افتتاح کرد.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ 12 October 2023
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، فاز یک مجموعه آبی آهنشهر بافق با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریال توسط شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تامین اعتبار شده است.
 
بازسازی استخر سرپوشیده آهنشهر در بهمن ماه سال گذشته در زمینی به وسعت 2 هزار و 500 متر انجام و با راه‌اندازی این مجموعه آبی به صورت مستقیم برای 20 نفر اشتغال ایجاد شده است.
 
فاز یک این مجموعه آبی شامل استخر، سنا، جکوزی و مجموعه آب درمانی است و اجرای این پروژه در راستای تکمیل دهکده ورزشی در آهن شهر بافق است.
 
ساخت استخر، زمین دو و میدانی، بدنسازی، فوتبال، فوتسال، سالن کشتی، سوئیت برای استراحت ورزشکاران از جمله طرح‌هایی است که در این دهکده ورزشی پیش بینی شده است.
 
حمیدیان مدیرعامل سنگ آهن مرکزی ایران(بافق) در این مراسم اظهار کرد: با تکمیل فازهای مختلف این مجموعه، شرکت سنگ آهن توانایی پوشش برنامه‌ها و اردوهای تیم‌های ورزشی ملی و بین‌المللی را خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه شهرستان بافق این قابلیت را دارد که با ارتقا استانداردهای ورزشی، میزبان تیم‌های ملی و بین‌المللی شود، بر سرمایه‌گذاری برای کشف استعدادهای سنین پایین و راه‌اندازی آکادمی ورزشی تاکید کرد و گفت: سیاست ما در مجموعه فرهنگی ورزشی باشگاه این است که در یکسری از رشته‌های ورزشی، آکادمی راه‌اندازی کنیم تا آموزش آن‌ها از سنین پایین پیگیری و انجام شود.
 
حمیدیان ادامه داد: آب و هوای شهرستان بافق شباهت زیادی به کشورهای همسایه دارد و می‌تواند محل مناسبی برای تمرین تیم‌های ورزشی و برگزاری مسابقات باشد.
 
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی تصریح کرد: حضور تیم‌های ورزشی و برپایی مسابقات ملی و بین‌المللی می‌تواند درآمدزایی خوبی برای منطقه داشته باشد.
 
حمیدیان با بیان اینکه برخی از امکانات استخر آهنشهر برای اولین بار در سطح استان فراهم شده است خاطرنشان کرد: این استخر هم اکنون در دسترس بیش از 7 هزار نفر نیروی شرکت سنگ آهن و مردم شهرستان بافق است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار